Vector bross: Van digitale groei naar een sterk merkverhaal
Vector bross zou bijna 20 jaar worden. Steven (oprichter en CEO bij vector bross) botste tegen enkele heikele punten binnen zijn bedrijf. Het team groeide snel, het bedrijf werd groter. Vector bross was lang niet meer een start up of een klein bedrijf binnen de markt. Steven was zich ervan bewust dat zijn bedrijf en de groei die het doormaakte niet meer op één lijn stonden met zijn communicatie.
Copter hielp hem met het definiëren van de situatie vanuit het helikopterzicht en het opstellen van een actieplan. Punt 1 op het actieplan: De merkstrategie van vector bross updaten in functie van een toekomstige rebranding. Via een workshop stelden we gerichte vragen aan enkele mensen uit het team van vector bross.
Op die manier brachten we in kaart waar vector bross voor stond én waar het naar toe zou willen gaan in de toekomst.
De positionering van het merk werd uitgewerkt op basis van een grondige concurrentieanalyse, marktonderzoek, ... . We beschreven de kernwaarden van het merk. We gingen op zoek naar wat vector bross als bedrijf zo uniek maakt in de markt. Op basis schreven we hun propositie uit.
Brandstory:
We don’t build websites...
We build relationships.
And we love it.
We believe in making long term relationships built on trustwith our own clients, the companies we work closely with.
We want to guide them in finding their online voice and heartthrough simple but brilliant digital solutions.
So they canconnect with their customers and build solid relationships.
We strongly believe in love at first... site.
Baseline: vector bross = digital matchmakers
Onze andere cases
Klaar voor jouw eigen Copter vlucht?
Neem contact met ons op en ontdek hoe we samen jouw verhaal kunnen versterken!