Een nieuwe koers voor Premed
Van ground check naar flight plan
Baseline: Premed = Samen voor welzijn
Onze reis begon met een interactieve workshop om het DNA van Premed bloot te leggen. We brachten in kaart wie ze zijn en waar ze voor staan, wat leidde tot de nieuwe baseline.
Brandstory:
Bij Premed geloven wij dat samenwerken werkt.
We zijn de partner die graag in dialoog gaat met u,
om zo samen met onze experts tot de gepaste oplossingen
te komen voor uw bedrijf.
We willen samen met u een sterk team vormen, om ervoor te zorgen dat uw werknemers niet enkel kunnen groeienop het werk, maar ook gezond blijven naast het werk.
Want gezonde medewerkers maken een gezond bedrijf.
Let’s make it work together.
Baseline: Premed = Samen voor welzijn
Een frisse wind door het merkMet de nieuwe koers voor ogen, gaven we Premed een complete make-over. Een fris logo, een eigentijdse huisstijl en een sterk communicatieplan zorgen ervoor dat de vernieuwde merkidentiteit en hun nieuwe baseline krachtig en consistent worden gecommuniceerd.
Samenwerking met onze webdevelopmentpartner Vector Bross
De laatste stap was het ontwikkelen van een nieuwe website, een essentieel onderdeel van de merkbeleving. In nauwe samenwerking met Vector Bross zorgden we ervoor dat de website perfect aansluit bij de nieuwe merkstrategie, visuele identiteit, en natuurlijk de nieuwe baseline.
Onze andere cases
Klaar voor jouw eigen Copter vlucht?
Neem contact met ons op en ontdek hoe we samen jouw verhaal kunnen versterken!